Termoslu Sıcak Yemek Servis Tepsisi Taşıma Arabası

Termoslu Sıcak Yemek Servis Tepsisi Taşıma Arabası TTTA-9: Profesyonel dayanıklı yemeklerin sıcak taşınmasını sağlayan endüstriyel thermotepsi taşıma arabası 84x56x145 cm ölçüsündeki modellerindendir. Üretimi kaliteli-dayanıklı paslanmaz çelikten yapılan thermo tepsi taşıma arabası fiyatları ekonomiktir proje@mutfakmalzemeleri.com
Satış fiyatı 24.288,00 TL
İndirimli satış fiyatı
İndirim
İndirim toplamı:

Termoslu Sıcak Yemek Servis Tepsisi Taşıma Arabası TTTA-9

Termoslu Sıcak Yemek Servis Tepsisi Taşıma Arabası TTTA-9: Hastanelerin yataklı servislerindeki hastalara yemekleri tabaklarda sıcak olarak taşınmasını sağlayan termoslu tepsileri taşıyan servis tepsisi taşıma arabasıdır.

Hastane hasta refakatçi yemek servis tepsisi taşıma arabasının imalatı 304 kalite paslanmaz çelikle 25x25 profilden yapılmıştır. Çift yönden kullanılır.

Özel imalat hasta ve refakatçi yemek tepsisi taşıma arabası üreticisi telefonu 0212 2370749

18 adet termoslu izolasyonlu tepsi taşıma kapasitesi vardır. Thermo tepsi taşıma arabasının üst rafı sürahi bardak ekmek taşımak için uygundur. Kilitleme mekanizması mevcuttur. 84x56x145 cm ölçüsündedir Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Yorumlar (0)

0 oy üzerinden 0 / 5 olarak değerlendirildi

Sorunuzu veya isteğinizi aşağıdan yazabilirsiniz

1. . .